Δεν θα αυξηθεί το ΕΤΜΕΑΡ, εκτιμούν οι φ/β αγρότες Ηπείρου

Δεν θα αυξηθεί το ΕΤΜΕΑΡ, εκτιμούν οι φ/β αγρότες Ηπείρου

Δεν θα αυξηθεί το ΕΤΜΕΑΡ, εκτιμούν οι φ/β αγρότες Ηπείρου
19 12 2013 | 09:36

Το ΥΠΕΚΑ πιθανόν εξασφάλισε ότι η ΡΑΕ δεν θα αποφασίσει αύξηση του ΕΤΜΕΑΡ στα επίπεδα που απαιτείται για την εξάλειψη του ελλείμματος του ΛΑΓΗΕ, εκτιμά ο Σύλλογος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών Ηπείρου σε πληροφόρηση που παρέχει προς τα μέλη του.

Ο Σύλλογος, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του, είχε επαφές με το ΥΠΕΚΑ, οι οποίες όπως σημειώνεται, δεν έγιναν σε καλό κλίμα.

Σημειώνεται επίσης ότι από το ΥΠΕΚΑ υπήρξε διαβεβαίωση ότι δεν θα έρθει κάποιο νομοσχέδιο για το New Deal τις επόμενες μέρες.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM