Από το 2014 τέλος στις επιδοτήσεις «πράσινων» έργων στην Τσεχία‏

Από το 2014 τέλος στις επιδοτήσεις «πράσινων» έργων στην Τσεχία‏

Από το 2014 τέλος στις επιδοτήσεις «πράσινων» έργων στην Τσεχία‏
16 09 2013 | 08:39

Υπερψήφισε, τελικά, η τσεχική Γερουσία το νομοσχέδιο για τον τερματισμό των κρατικών επιδοτήσεων στα περισσότερα «πράσινα» έργα της χώρας, καθώς η κυβέρνηση προσπαθεί να ελαφρύνει τον καταναλωτή από επιπλέον φόρους και χρεώσεις.

Η κατάργηση των επιδοτήσεων θα τεθεί σε εφαρμογή αρχές του 2014.

Οι επιδοτήσεις σε έργα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, κυρίως φ/β, επιβάρυναν τα νοικοκυριά και τη βιομηχανία τα τελευταία 3 χρόνια. «Το κόστος είχε μετακυλισθεί στους καταναλωτές, απειλώντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας», πρόσθεσε ο πρωθυπουργός της Τσεχίας, Jiri Rusnok.

Έτσι, οι φ/β σταθμοί που θα συνδεθούν με το δίκτυο μετά την 31η Δεκεμβρίου 2013, δεν θα λάβουν επιδότηση. Ενώ, υδροηλεκτρικά με ισχύ μικρότερη των 10 MW, αιολικά και εργοστάσια βιομάζας -που έλαβαν άδεια κατασκευής το 2013- θα είναι επιλέξιμες για επιδότηση, υπό την προϋπόθεση ολοκλήρωσής τους πριν το τέλος του 2014.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM