Αυξάνει τους στόχους για τις ΑΠΕ η Χιλή
Την προς τα πάνω αναθεώρηση των στόχων της Χιλής για τη συμμετοχή των ΑΠΕ στην ηλεκτροπαραγωγή έως το 2025 αποφάσισε η Γερουσία της χώρας.
Βάσει του νέου στόχου, οι ΑΠΕ θα πρέπει έως το 2025 να κατέχουν μερίδιο 20% στο ενεργειακό μείγμα της χώρας.
Ο αρχικός στόχος έκανε λόγο για συμμετοχή 10% έως το 2020.
Σημειώνεται ότι στο τραπέζι των συζητήσεων είχε «πέσει» και η πρόταση για συμμετοχή 20% έως το 2020, ωστόσο αυτή απορρίφθηκε.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM