Στο "φουλ" λειτουργεί το εργοστάσιο φ/β της Sharp στην Ουαλία

Στο "φουλ" λειτουργεί το εργοστάσιο φ/β της Sharp στην Ουαλία

Στο "φουλ" λειτουργεί το εργοστάσιο φ/β της Sharp στην Ουαλία
03 09 2013 | 16:39

Στο maximum της παραγωγικής του ικανότητας λειτουργεί το εργοστάσιο φωτοβολταϊκών της Sharp Energy Solutions Europe στην Ουαλία, όπως ισχυρίζεται η εταιρία.

Και αυτό σε μία εποχή που πολλές εταιρίες του κλάδου είτε προχωρούν σε κλείσιμο των εγκαταστάσεών τους είτε μειώνουν την παραγωγή τους.

Το εργοστάσιο στο Wrexham, με δυναμικότητα παραγωγής 400 μεγαβάτ φαίνεται πως έχει καταφέρει κατάφερε να επιβιώσει από τις σημαντικές περικοπές που έκανε η μητρική εταιρία και μάλιστα σε μία εποχή μειωμένων τιμών και σημαντικής πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας στην Ευρώπη.

Μάλιστα, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Sharp Energy Solutions Europe, Peter Thiele, ανέφερε ότι βλέπει «συνεχή ζήτηση φωτοβολταϊκών στην Ευρώπη».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM