Άλμα στην αποθήκευση ενέργειας από φ/β "βλέπει" η IHS

Άλμα στην αποθήκευση ενέργειας από φ/β "βλέπει" η IHS

Άλμα στην αποθήκευση ενέργειας από φ/β "βλέπει" η IHS
02 08 2013 | 09:14

Αύξηση των εγκαταστάσεων οικιακών συστημάτων αποθήκευσης ηλιακής ενέργειας κατά 2,5 GW έως το 2017 προβλέπει η ερευνητική ομάδα IHS στη νέα έκθεσή της με τίτλο «Ο ρόλος της αποθήκευσης στον κλάδο των φωτοβολταϊκών».

Σύμφωνα με την IHS , καθώς τα κίνητρα και οι επιδοτήσεις μειώνονται συνεχώς, είναι περισσότερο ελκυστική για τους τελικούς καταναλωτές η λύση της αυτοκατανάλωσης.

Είναι επομένως περισσότερο συμφέρον, όπως προκύπτει από την έκθεση, η παραγόμενη ενέργεια από τα φ/β συστήματα να χρησιμοποιείται για την κάλυψη των αναγκών των νοικοκυριών από ό,τι να εγχέεται στο δίκτυο. Και αυτό διότι εκτός από τη μείωση των τιμών αποζημίωσης, έχουν παράλληλα αυξηθεί οι τιμές λιανικής του ρεύματος.

Σημειωτέον ότι το 2012 οι εγκαταστάσεις αποθήκευσης ηλιακής ενέργειας έφταναν μόλις τα 12 MW.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM