Μανιάτης: Προτεραιότητα η εξοικονόμηση ενέργειας
Την άποψη ότι θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερο βάρος στην εξοικονόμηση ενέργειας απ' ό,τι στη λεγόμενη "πράσινη" ενέργεια εξέφρασε ο υπουργός ΠΕΚΑ, Γιάννης Μανιάτης, μιλώντας σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή.
Μάλιστα, ο κ. Μανιάτης υποστήριξε ότι ο ίδιος είχε δώσει μάχη για να προκριθεί η λύση της εξοικονόμησης ενέργειας.
Όπως είπε, η «πράσινη» ενέργεια είναι 3-4 φορές πιο ακριβή από την κανονική, κάτι που κακώς δεν είχε διευκρινιστεί στον κόσμο.
Δικαιολογήθηκε μάλιστα για τις αυξήσεις στο ΕΤΜΕΑΡ και στους λογαριασμούς στη ΔΕΗ, ρίχνοντας την ευθύνη στο μεγάλο κόστος των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Όσον αφορά στα φωτοβολταϊκά, ο υπουργός Περιβάλλοντος σημείωσε ότι η Ελλάδα σήμερα έχει υπερκαλύψει το στόχο του 2020 για την παραγωγή ενέργειας με τη χρήση φωτοβολταϊκών.