Ινδονησία: Μέσω πλειστηριασμού η ανάθεση φωτοβολταϊκών έργων

Ινδονησία: Μέσω πλειστηριασμού η ανάθεση φωτοβολταϊκών έργων

Ινδονησία: Μέσω πλειστηριασμού η ανάθεση φωτοβολταϊκών έργων
08 07 2013 | 15:49

Το παράδειγμα της Ινδίας και της Βραζιλίας θα ακολουθήσει η Ινδονησία, η οποία αποφάσισε μέσω πλειστηριασμού να προχωρήσει στην ανάθεση φωτοβολταϊκών έργων.

Οι υποψήφιοι οφείλουν να υποβάλλουν τη προσφορά τους και θα κατακυρώνεται η συμφέρουσα, σύμφωνα με τον Alihuddin Sitompul, Διευθυντή ενέργειας και ΑΠΕ του υπουργείου Ενέργειας και Ορυκτών Πόρων της Ινδονησίας.

Ο «νικητής» του εκάστοτε διαγωνισμού θα υπογράφει 20ετές συμβόλαιο με το κράτος για την πώληση ηλεκτρικής ενέργειας στο εθνικό δίκτυο.

Πρόσφατα, η Ινδονησία ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να αναπτύξει 36 νέα ηλιακά εργοστάσια σε όλη τη χώρα και για το λόγο αυτό έχουν εκταμιευθεί περίπου 103 εκατ. δολάρια για την ανάπτυξη των εν λόγω υποδομών.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM