Κλείνει το εργοστάσιο φ/β της στην Ουγγαρία η Panasonic
Στο κλείσιμο του εργοστασίου φωτοβολταϊκών που διατηρούσε στην Ουγγαρία προχωρά η Panasonic.
Η κίνηση αυτή της ιαπωνικής εταιρίας αναμένεται να οδηγήσει στην ανεργία περίπου 550 άτομα τα οποία εργάζονταν στην εν λόγω μονάδα.
Όπως ανακοινώθηκε, το εργοστάσιο θα σταματήσει τη λειτουργία του το Σεπτέμβριο, προκειμένου η εταιρία να εδραιώσει την παραγωγή της στην Ιαπωνία και τη Μαλαισία.
Σημειώνεται ότι επρόκειτο για τις μοναδικές εγκαταστάσεις που η Panasonic διατηρούσε επί ευρωπαϊκού εδάφους.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM