Ολοκληρώθηκε το μεγαλύτερο πάρκο συγκεντρωτικών φ/β της Αυστραλίας

Ολοκληρώθηκε το μεγαλύτερο πάρκο συγκεντρωτικών φ/β της Αυστραλίας

Ολοκληρώθηκε το μεγαλύτερο πάρκο συγκεντρωτικών φ/β της Αυστραλίας
27 06 2013 | 19:06

Πραγματικότητα είναι πλέον το μεγαλύτερο πάρκο συγκεντρωτικών φωτοβολταϊκών της Αυστραλίας.

Η μονάδα βρίσκεται στη Mildura της πολιτείας της Victoria και έχει συνολική ισχύ 1,5 MW.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρία Silex Systems η οποία ανέπτυξε το έργο, η συγκεκριμένη μονάδα θα είναι σε θέση να τροφοδοτεί περίπου 500 νοικοκυριά.

Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρίας, η τεχνολογία των συγκεντρωτικών φωτοβολταϊκών «θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας».

Τα εγκαίνια του πάρκου αναμένεται να πραγματοποιηθούν στις 17 Ιουλίου.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM