Νέα συμφωνία για τη διαχείριση φ/β από την ADVARTIA

Νέα συμφωνία για τη διαχείριση φ/β από την ADVARTIA

Νέα συμφωνία για τη διαχείριση φ/β από την ADVARTIA
18 06 2013 | 12:15

Σε σύναψη σύμβασης για τη διαχείριση Φ/Β μονάδας ισχύος 1,5 MWp προχώρησε η ADVARTIA. Η μονάδα που έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί από τρίτο κατασκευαστή βρίσκεται ήδη στο δεύτερο χρόνο λειτουργίας της, ενώ η απόδοση της δεν ήταν η αναμενόμενη.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η ADVARTIA εντόπισε και διόρθωσε δυσλειτουργίες του πάρκου από εσφαλμένο σχεδιασμό και υλοποίηση, επιτυγχάνοντας μεγιστοποίηση της ενεργειακής παραγωγής και αύξηση του βαθμού απόδοσης συνολικά κατά 7% μέσα στους πρώτους 6 μήνες. Η προσέγγιση έγινε σε τέσσερις φάσεις:

1. Εγκατάσταση του καινοτόμου συστήματος ACTIS
2. Ανάλυση των δεδομένων τηλεμετρίας και μετρήσεων από αυτοψίες
3. Υλοποίηση συγκεκριμένων προτάσεων βελτίωσης διορθώνοντας τα άμεσα προβλήματα λειτουργίας
4. Συνεχή και στενή παρακολούθηση της λειτουργίας για τον εντοπισμό «κρυφών» προβλημάτων και περαιτέρω βελτιστοποίηση της λειτουργίας

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η ίδια μεθοδολογία των τεσσάρων φάσεων εφαρμόστηκε με επιτυχία σε 9 αντίστοιχα έργα στην Ιταλία στις αρχές του 2012, επιτυγχάνοντας σημαντική βελτίωση του μέσου βαθμού ενεργειακής απόδοσης και σε αύξηση της μέσης διαθεσιμότητας άνω του 17%.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM