ΔΕΗ: Αντίθετοι στη συνεργασία με Κοπελούζο οι εργαζόμενοι

ΔΕΗ: Αντίθετοι στη συνεργασία με Κοπελούζο οι εργαζόμενοι

ΔΕΗ: Αντίθετοι στη συνεργασία με Κοπελούζο οι εργαζόμενοι
29 05 2013 | 14:10

Την έντονη αντίδρασή τους στην συνεργασία της ΔΕΗ με τον όμιλο Κοπελούζου καταθέτουν σε ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι διοικητικού και οικονομικού της ΔΕΗ.

Παράλληλα, καλούν τους εκπροσώπους τους στο Δ.Σ. της επιχείρησης, να μην ψηφίσουν το κοινοπρακτικό σχήμα σεβόμενοι την απόφαση του συνεδρίου της ΓΕΝΟΠ, που λέει ότι «Δεν συμμετέχουμε σε κοινοπρακτικά σχήματα που η ΔΕΗ θα κατέχει μειοψηφικό ποσοστό».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM