Διαμάχη Μαυροβουνίου - Σερβίας για υδροηλεκτρικό σταθμό
Καμία απάντηση δεν έχει δώσει μέχρι στιγμής η Σερβία μετά τα διπλωματικά διαβήματα από το Μαυροβούνιο, και ειδικότερα το Υπουργείο Βιώσιμης Ανάπτυξης και Τουρισμού, εναντίον της σερβικής πλευράς είκοσι ημέρες πριν, λόγω πιθανής κατασκευής υδροηλεκτρικών σταθμών στον ποταμό Λιμ.
Η Βοηθός Υπουργός, Ivana Vojnovic, δήλωσε: «Το Μαυροβούνιο εξακολουθεί να αναμένει απάντηση από τη Σερβία στο θέμα αυτό».
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM