Επιβολή δασμών στα κινεζικά φ/β εξετάζει η Γερμανία

Επιβολή δασμών στα κινεζικά φ/β εξετάζει η Γερμανία

Επιβολή δασμών στα κινεζικά φ/β εξετάζει η Γερμανία
06 06 2012 | 13:55

Την εφαρμογή υψηλών δασμών στις εισαγωγές κινεζικών φωτοβολταϊκών πάνελ τα οποία  πωλούνται ακόμη και σε τιμές κατώτερες του κόστους παραγωγής ενδέχεται να ζητήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση η Γερμανία, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Περιβάλλοντος της χώρας, Peter Altmaier, στο περιοδικό Wirtschaftswoche.

Όπως ανέφερε ο Altmaier, η Γερμανία προσπαθεί να επιβραδύνει την επέκταση της ηλιακής ενέργειας μέσω των μειώσεων των επιδοτήσεων ενώ οι εγχώριοι κατασκευαστές φωτοβολταϊκών αντιμετωπίζουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό από τους επιδοτούμενους κινεζικούς ομίλους.

Πάντως η αρχή όσον αφορά την αντιμετώπιση της κινεζικής "απειλής" έχει ήδη ξεκινήσει εκτός Ευρώπης, χωρίς ωστόσο, να είναι βέβαιο ότι μακροπρόθεσμα η επιβολή δασμών θα έχει θετικά αποτελέσματα για την βιομηχανία του κλάδου. 

Σημειώνεται ότι το Μάιο οι ΗΠΑ έλαβαν μια προκαταρκτική απόφαση για επιβολή εισαγωγικών δασμών  σ τα κινεζικά φωτοβολταϊκά πάνελ, έπειτα από οργανωμένες αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν από τους αμερικανικούς ομίλους φωτοβολταϊκών.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM