Ξανά στη Βουλή οι καθυστερήσεις στις πληρωμές των φωτοβολταϊκών
Το ζήτημα της καθυστέρησης στις πληρωμές των παραγωγών ενέργειας από φ/β από το ΛΑΓΗΕ φέρνει στη Βουλή με ερώτηση που κατέθεσε προ ημερών προς τον υπουργό ΠΕΚΑ, ο Βουλευτής Ηρακλείου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Λευτέρης Αυγενάκης.
Όπως υπογραμμίζει ο Βουλευτής στην ερώτησή του, «μετά από επικοινωνία και διαμαρτυρία των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας, έχει επισημανθεί ότι οι αρμόδιες διαχειριστικές αρχές καθυστερούν στην αποπληρωμή των οικονομικών τους υποχρεώσεων για χρονικό διάστημα που στις περισσότερες περιπτώσεις ξεπερνάει τους 3 μήνες, με αποτέλεσμα οι παραγωγοί να επιβαρύνονται οικονομικά λόγω του γεγονότος ότι οι ίδιοι καταβάλουν όλες τους τις οικονομικές υποχρεώσεις (απόδοση ΦΠΑ) απέναντι στο κράτος. Επιπλέον, για την υλοποίηση μιας τέτοιας επένδυσης, πολλοί ή σχεδόν όλοι οι επενδυτές προχώρησαν σε τραπεζικό δανεισμό που σήμερα παρουσιάζει καθυστέρηση πληρωμών».
Επειδή, κατά τον κ. Αυγενάκη, το ζήτημα της εξόφλησης των χρεών των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας είναι ιδιαίτερα σημαντικό αφενός για τη ρευστότητα της αγοράς και αφετέρου γιατί τίθεται το ζήτημα της αξιοπιστίας των συνεπών παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας, ζήτησε από τον Υπουργό να του γνωστοποιήσει των προθέσεων της Κυβέρνησης προκειμένου να εξομαλυνθεί η άμεση αποπληρωμή των τιμολογίων πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας.