Τη Δευτέρα οι εκλογές του Συνδέσμου Επενδυτών Φωτοβολταϊκών Δυτ. Μακεδονίας
Τη Δευτέρα 17-02-2014 από 13.00 μ.μ. έως 18.00 μ.μ. θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές για την ανάδειξη του πρώτου Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Επενδυτών Φωτοβολταϊκών Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Οι εκλογές θα γίνουν στην Αίθουσα Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Ν.Ε. Κοζάνης.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, κατάθεση υποψηφιοτήτων γίνεται έως την Κυριακή 16-02-2014.
Δικαίωμα ψήφου έχουν όλα τα μέλη του συνδέσμου που θα εγγραφούν έως και την ημέρα της ψηφοφορίας και τακτοποιήσουν τη συνδρομή του 2014. (10 ευρώ για κάθε Φυσικό ή νομικό πρόσωπο και 5 λεπτά /ΚW δυναμικότητας του κάθε πάρκου).
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM