Συνεχίζει την εξόφληση των παραγωγών για το 2014 ο ΛΑΓΗΕ

Συνεχίζει την εξόφληση των παραγωγών για το 2014 ο ΛΑΓΗΕ

Συνεχίζει την εξόφληση των παραγωγών για το 2014 ο ΛΑΓΗΕ
09 07 2014 | 16:00

Συνεχίζεται η εξόφληση τιμολογίων για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ του α’ τριμήνου του 2014.

Σύμφωνα με τον Λειτουργό της αγοράς, «ο ΛΑΓΗΕμε τις νέες εντολές που έδωσε σήμερα στην Τράπεζα, συνέχισε τις πληρωμές για το πρώτο τρίμηνο του 2014. Με τις εντολές αυτές έχουν εξοφληθεί πλέον 10.200 εγκαταστάσεις (80% του συνόλου των πάρκων), με πληρωτέο ποσό έως 24.230 ευρώ».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM