Στο χορό των "λουκέτων" και η Sanyo

Στο χορό των "λουκέτων" και η Sanyo

Στο χορό των "λουκέτων" και η Sanyo
08 02 2012 | 12:17

«Λουκέτο» μετά από 9 περίπου χρόνια λειτουργίας αποφάσισε να βάλει η ιαπωνική εταιρία φωτοβολταϊκών Sanyo στο εργοστάσιό της στο Carson της Καλιφόρνια, μη μπορώντας να ξεφύγει από το γενικότερο δυσμενές κλίμα που χαρακτηρίζει τον κλάδο στις ΗΠΑ.

Όπως ανακοίνωσε o εκπρόσωπος της εταιρίας, Aaron Fowles,  η παραγωγή θα σταματήσει στο τέλος Μαρτίου, προκειμένου να συμπέσει με το τέλος του οικονομικού έτος.

Η εταιρία σχεδιάζει να ρευστοποιήσει τα περιουσιακά στοιχεία και να κλείσει οριστικά το εργοστάσιο τον ερχόμενο Οκτώβριο.

Σύμφωνα με την εταιρία, αιτία για τη διακοπή λειτουργίας της εν λόγω μονάδας ήταν η πρόθεση της εταιρίας να μετατοπίσει τη στρατηγική της ώστε να ανταγωνιστεί τους μεγάλους της αντιπάλους οι οποίοι προέρχονται από την Κίνα.

Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη απόφαση της εταιρίας οδηγεί  στην ανεργία 140 εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν το 40% του εργατικού δυναμικού του ομίλου στις ΗΠΑ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM