Στο ευρωπαϊκό έργο Green Twinning ο Δήμος Αγ. Δημητρίου
Στο ευρωπαϊκό έργο Green Twinning, το οποίο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Ευφυής Ενέργεια για την Ευρώπη (Intelligent Energy Europa) συμμετέχει ο Δήμος Αγίου Δημητρίου.
Στόχος του έργου είναι η ενίσχυση της τεχνικής και οικονομικής ικανότητας των συμμετεχόντων δήμων στον αειφόρο ενεργειακό σχεδιασμό και η προώθηση της μόνιμης και μακροχρόνιας μεταξύ τους συνεργασίας και δικτύωσης, ώστε να εκπληρώσουν επιτυχώς τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τις δεσμεύσεις της προσχώρησής τους στο Σύμφωνο των Δημάρχων.
Στο πλαίσιο του έργου και σε συνέχεια των διαδικασιών διαβούλευσης και έγκρισης του Σχεδίου Δράσης Αειφόρου Ενέργειας (ΣΔΑΕ) από το Δημοτικό Συμβούλιο, ο Δήμος Αγίου Δημητρίου κατέθεσε το ΣΔΑΕ στο Σύμφωνο των Δημάρχων.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM