"Πράσινο φως" για νέο φωτοβολταϊκό στην Κυνουρία

"Πράσινο φως" για νέο φωτοβολταϊκό στην Κυνουρία

"Πράσινο φως" για νέο φωτοβολταϊκό στην Κυνουρία
30 12 2011 | 12:09

Το πράσινο φς για την εγκατάσταση ενός ακόμα φωτοβολταϊκού στην Κυνουρία έδωσε το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου κατά την τελευταία συνεδρίασή του, παρά τις διαφωνίες κάποιων εκ των περιφερειακών συμβούλων.

Το έργο αφορά «Φωτοβολταϊκό σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ισχύος 1,638 MW στη θέση «Μουρτζιά» στον οικισμό Βασκίνα στο Λεωνίδιο του δήμου Νότιας Κυνουρίας.

Το εν λόγω φωτοβολταϊκό πάρκο δεν είναι μεγάλο και θα κατασκευαστεί σε περιοχή που δεν υπάρχει πρόβλημα είτε με καλλιεργήσιμες εκτάσεις είτε με κάποια άλλη όχληση για τους κατοίκους της περιοχής. Μάλιστα το Νοέμβριο στο δήμο Νότιας Κυνουρίας και πάλι συνδέθηκε φωτοβολταϊκό σύστημα συνολικής ονομαστικής ισχύος 1,66MW ,στη θέση Αρκούδι.

Η εν λόγω φωτοβολταϊκή εγκατάσταση θα παράγει ετησίως περίπου 2,55GWh ηλεκτρικής ενέργειας, αποτρέποντας παράλληλα την εκπομπή περίπου 2.565 τόνων διοξειδίου του άνθρακα. Το φωτοβολταϊκό σύστημα αποτελείται από 6.664 φωτοβολταϊκά πλαίσια, 98 τριφασικούς μετατροπείς Sunny Tripower 17000TL και συστήματα στήριξης.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM