Πιθανολογείται εξαγορά στον ενεργειακό τομέα από τη Siemens
Για πιθανή εξαγορά στον ενεργειακό κλάδο, από μέρους της Siemens, κάνει λόγο ο διεθνής τύπος, αναφέροντας παράλληλα ότι ο γερμανικός κολοσσός είναι έτοιμος για σημαντικές περικοπές θέσεων εργασίας στο πλαίσιο του σχεδίου εταιρικής αναδιάρθρωσης.
Το εν λόγω σχέδιο θα παρουσιαστή από τον CEO, Joe Kaeser στις 7 Μαΐου. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Siemens θα περικόψει χιλιάδεις θέσεις εργασίας, πλέον των 15.000 απολύσεων που είχε προαναγγείλει έως τα τέλη του 2014, ο προκάτοχος του Kaeser, Peter Loesscher στο πλαίσιο εξοικονόμησης κόστους.
Ο Kaeser είναι επίσης πιθανό να ανακοινώσει και μια εξαγορά στον ενεργειακό τομέα, ανεξάρτητα από την Alstom, η οποία θα αποτιμάται σε δισ. ευρώ, αναφέρουν ανώνυμες πηγές, προσκείμενες στην εταιρεία, σύμφωνα με την ιστοσελίδα. Η εξαγορά αναμένεται να είναι μικρότερη από οποιαδήποτε επένδυση στην Alstom.