«Πέταξε» η μετοχή της SolarCity μετά από την αναβάθμιση της Deutsche Bank

«Πέταξε» η μετοχή της SolarCity μετά από την αναβάθμιση της Deutsche Bank

«Πέταξε» η μετοχή της SolarCity μετά από την αναβάθμιση της Deutsche Bank
17 01 2014 | 16:18

Σε «buy» αναβάθμισε τη μετοχή της SolarCity η Deutsche Bank, αυξάνοντας την τιμή-στόχο σε 90 δολάρια ανά μετοχή.

Το γεγονός αυτό έδωσε μεγάλη ώθηση στις μετοχές που διαπραγματεύονταν στο Χρηματιστήριο εκείνη τη στιγμή, αυξάνοντας την αξία τους σε 77,6 δολάρια τη μετοχή.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Deutsche Bank, οι πελάτες της αμερικανικής εταιρείας που ενοικιάζει φ/β με leasing προβλέπεται να αυξηθούν σε 1 εκατ. ως το 2018, έναντι 80.000 που είναι αυτή τη στιγμή.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM