ΠΑΣΥΦ: "Δήμευση περιουσίας" οποιαδήποτε αλλαγή στις συμβάσεις των φωτοβολταϊκών
Έχουμε υπογράψει συμβάσεις με το ελληνικό δημόσιο, τηρούμε τις υποχρέωσεις μας και το κράτος είναι υποχρεωμένο να τηρήσει τις δικές του. Δεν δεχόμαστε καμμία συζήτηση για εκ των υστέρων αλλαγή των όσων έχουμε υπογράψει.
Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Παραγωγών Φωτοβολταϊκών (ΠΑΣΥΦ), όπως τη μετέφερε στο energypress το προεδρείο του, μετά τη σημερινή συνάντηση στο ΥΠΕΚΑ, κατά την οποία το υπουργείο δήλωσε την πρόθεσή του να προχωρήσει στην αλλαγή των εγγυημένων τιμών των υφιστάμενων ΑΠΕ.
Ο ΠΑΣΥΦ θεωρεί ότι οι συμβάσεις που έχουν στα χέρια τους οι επενδυτές αποτελούν περιουσιακό στοιχείο τους και συνεπώς οποιαδήποτε μονομερής αλλαγή τους έχει το χαρακτήρα "δήμευσης περιουσίας" και είναι προδήλως αντισυνταγματική, συνεπώς οι επενδυτές θα κινηθούν δικαστικά και δεν θα αφήσουν να περάσει οποιαδήποτε αλλαγή.