Το Ισραήλ "ψηφίζει" φωτοβολταϊκά

Το Ισραήλ "ψηφίζει" φωτοβολταϊκά

Το Ισραήλ "ψηφίζει" φωτοβολταϊκά
06 02 2014 | 12:48

Κατά 290 MW αυξήθηκε η ποσόστωση – στόχος για την ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών  στο Ισραήλ καθώς οι ποσοστώσεις για συγκεντρωτική ηλιακή ενέργεια και αιολικά πάρκα μετατοπίστηκαν προς τα φ/β.

Η απόφαση ελήφθη από την υπουργική επιτροπή της χώρας για την προώθηση των ΑΠΕ, κυρίως λόγω του χαμηλότερου κόστους και της μεγαλύτερης ευκολίας για την ανάπτυξη φωτοβολταϊκών, συγκριτικά με άλλες πηγές.

Αρχικά, είχε σχεδιαστεί η εγκατάσταση 200 MW συγκεντρωτικής ηλιακής ενέργειας, 70 MW μεγάλης κλίμακας αιολικών και 20 MW μικρής κλίμακας αιολικών.

Από την μετακίνηση της παραπάνω ισχύος στα φωτοβολταϊκά, σύμφωνα με την επιτροπή, θα εξοικονομηθούν περίπου 566 εκατ. δολάρια μέσα στην επόμενη εικοσαετία.

Σημειώνεται ότι το Ισραήλ έχει θέσει ως στόχο, μέχρι το 2020, το 10% της ηλεκτροπαραγωγής στη χώρα να προέρχεται από ΑΠΕ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM