Ιδρυτική ΓΣ του Συνδέσμου Επενδυτών φ/β Δ. Μακεδονίας στις 9/2
Σε ιδρυτική Γενική Συνέλευση προχωρά την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου, στις 6.00 το απόγευμα, ο Σύνδεσμος Επενδυτών Φωτοβολταϊκών Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Τα θέματα ημερήσιας διάταξης είναι:
1. Έγκριση του Καταστατικού του Συνδέσμου
2. Καθορισμός της ημερομηνίας των εκλογών για την ανάδειξη των οργάνων διοίκησης του Συνδέσμου.
3. Ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο των φωτοβολταικών.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM