Η Unilever «μπαίνει» στις ΑΠΕ

Η Unilever «μπαίνει» στις ΑΠΕ

Η Unilever «μπαίνει» στις ΑΠΕ
12 05 2014 | 12:38

Η αμερικανική NRG Energy, που δραστηριοποιείται στη χονδρική ηλεκτρικής ενέργειας, ξεκινά συνεργασία με την πολυεθνική Unilever ΗΠΑ, για την ανάπτυξη projects στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Μέσω αυτή της συμφωνίας, η NRG θα έχει τη δυνατότητα χρήσης διαφόρων εναλλακτικών ενεργειακών τεχνολογιών, επεκτείνοντας τη χρήση τους και σε άλλους τομείς της βιομηχανίας.

Η Unilever, που ήδη καταναλώνει το 100% της ηλεκτρικής της ενέργειας που χρειάζεται από ΑΠΕ -μέσω Ανανεώσιμων Ενεργειακών Πιστοποιητικών- προτίθεται να επεκτείνει τη χρήση ΑΠΕ σε όλες της εγκαταστάσεις της ως το 2020.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM