Γερμανικό ενδιαφέρον για "φωτοβολταϊκή" συνεργασία με την Αλγερία
Το ζήτημα της συνεργασίας Γερμανίας – Αλγερίας στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και ειδικότερα στα φωτοβολταϊκά συζητήθηκε, μεταξύ άλλων, κατά τη διάρκεια της συνάντησης του υπουργού Εξωτερικών της Γερμανίας, Γκίντο Βέστερβελε, με τον Αλγερινό ομόλογό του Μουράντ Μεντελσί, στα πλαίσια περιοδείας του Γερμανού αξιωματούχου σε τρεις χώρες της Βόρειας Αφρικής, που ξεκίνησε το Σάββατο, 7 Ιανουαρίου.
Ως γνωστόν, η Γερμανία ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη έργων παραγωγής ηλιακής ενέργειας στην Αλγερία, την μεγαλύτερη χώρα της Αφρικής σε έκταση που καλύπτεται σχεδόν ολόκληρη από έρημο.
Έπειτα από τη συνάντησή του με τον Μουράντ Μεντελσί ο Βέστερβελε σημείωσε ότι «οι οικονομικές ευκαιρίες και μια ισχυρή κοινωνία των πολιτών πάνε μαζί».
Από την πλευρά του, ο Μεντελσί εξήρε την «εξαιρετική θέση ως αναγνωρισμένη [οικονομική] δύναμη» της Γερμανίας και πρόσθεσε ότι η ποιότητα της γερμανικής τεχνολογίας της δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα όσον αφορά τη συνεργασία με τη χώρα του.
Η περιοδεία του Βέστερβελε αποσκοπεί στην μεγέθυνση των εμπορικών συναλλαγών της Γερμανίας με τη Βόρεια Αφρική αλλά και την εξέταση των πολιτικών εξελίξεων στην περιφέρεια.
Ο Βέστερβελε πέραν της Αλγερίας θα επισκεφθεί ακόμη τη Λιβύη και την Τυνησία.