Γερμανία: Από ΑΠΕ το 25% της ζήτησης ηλεκτρισμού το 2013

Γερμανία: Από ΑΠΕ το 25% της ζήτησης ηλεκτρισμού το 2013

Γερμανία: Από ΑΠΕ το 25% της ζήτησης ηλεκτρισμού το 2013
07 01 2014 | 15:10

Σχεδόν το ένα τέταρτο της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας στη Γερμανία κάλυψαν οι ΑΠΕ το 2013.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το think tank Agora Energiewende, το οποίο επικαλείται στοιχεία από την ομάδα εργασίας Arbeitsgemeinschaft Energiebilianzen (AGEB), οι ΑΠΕ παρείχαν το 24,7% της ζήτησης ηλεκτρισμού το 2013, από 23,6% το 2012.

Άνοδο κατέγραψε και η παραγωγή από ΑΠΕ, η οποία αυξήθηκε στο 23,4% από 22,8% το 2012.

Πάντως, οι εκπομπές CO2 αυξήθηκαν λόγο της συνεχιζόμενης ισχυρής ζήτησης για άνθρακα και λιγνίτη.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM