Φωτοβολταϊκές επενδύσεις στα κατεχόμενα από τη γαλλογερμανική Soitec

Φωτοβολταϊκές επενδύσεις στα κατεχόμενα από τη γαλλογερμανική Soitec

Φωτοβολταϊκές επενδύσεις στα κατεχόμενα από τη γαλλογερμανική Soitec
28 06 2012 | 15:03

Συνάντηση με τους ιδιοκτήτες εταιρίας φωτοβολταϊκών των κατεχομένων και αρμόδιους της γαλλογερμανικής εταιρείας Soitec, που προγραμματίζουν επενδύσεις στον τομέα της ηλιακής ενέργειας στο ψευδοκράτος, είχε ο «πρόεδρος» της ψευδοβουλής, Χασάν Μποζέρ σύμφωνα με το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων το οποίο επικαλείται δημοσίευμα της εφημερίδας Κίπρισλι.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, μεταξύ των αρμοδίων της Soitec ήταν και ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας, David Rouillaux.

Ο κ. Οζμπαφλί ανέφερε ότι οι επενδύσεις αυτές θα υλοποιηθούν σύντομα και για το θέμα αυτό βρίσκονται σε διάλογο με την «αρχή ηλεκτρισμού» (Kıb-Tek), τονίζοντας ότι με την ηλιακή ενέργεια θα λυθεί το ενεργειακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το ψευδοκράτος.

Από πλευράς του, ο κ. Μποζέρ εξέφρασε την ικανοποίησή του για την παρουσία των αρμοδίων της Soitec στα κατεχόμενα, προσθέτοντας ότι η «κυβέρνηση» στηρίζει τις εταιρείες που προβαίνουν σε τέτοιου είδους επενδύσεις. Ο David Rouillaux ανέφερε ότι σε περίπτωση που το εν λόγω έργο αρχίσει αμέσως, τότε θα επιφέρει αποτελέσματα εντός των επόμενων 4 μηνών, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η εταιρεία του θα έχει άψογη συνεργασία με την «εταιρεία πράσινη ενέργεια».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM