Εργοστάσιο κατασκευής φ/β στην Ιαπωνία από τη ReneSola

Εργοστάσιο κατασκευής φ/β στην Ιαπωνία από τη ReneSola

Εργοστάσιο κατασκευής φ/β στην Ιαπωνία από τη ReneSola
20 02 2014 | 12:56

Την κατασκευή φωτοβολταϊκών πάνελ στην Ιαπωνία ξεκινά η κινεζική ReneSola, σε συνεργασία με την Vitec.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Vitec, η εταιρεία θα κατέχει το 51% της επιχείρησης, η οποία υπολογίζεται ότι θα παράγει περί τα 80 MW φ/β μονάδων το χρόνο.

Τόσο η ReneSola, όσο και η Vitec ψάχνουν πυρετωδώς για εκμίσθωση βιομηχανικού χώρου που θα στεγάσει το νέο τους ξεκίνημα. Σύμφωνα με το Recharge, οι δύο εταιρείες φαίνεται να έχουν καταλήξει σε εργοστάσιο στα βόρεια του Τόκιο, στην Otawara.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM