Δημιουργία Ινστιτούτου Ενέργειας από το πανεπιστήμιο του Aberdeen
Το Πανεπιστήμιο του Aberdeen φιλοδοξεί να δημιουργήσει Ινστιτούτο Ενέργειας που θα αντιμετωπίσει τις μεγαλύτερες προκλήσεις του ενεργειακού κλάδου, όπως η χαμηλότερη κατανάλωση άνθρακα και η δημιουργία “one-stop shop” για τον τομέα της ενέργειας εν γένει.
Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στον «κύκλο ζωής» της ενέργειας, από τη ζήτηση ως την εξερεύνηση, την παραγωγή ως τη διανομή, την κατανάλωση ως τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Το Ινστιτούτο Ενέργειας θα ερευνά και θα δίνει έμφαση στην καινοτομία και μεταφορά νέων ιδεών, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη συνεργασία με τη βιομηχανία, μέσω της παροχής συνεχούς νέων μελετών.
Ο Διευθυντής του Πανεπιστημίου, Ian Diamond, δήλωσε ότι «αυτή είναι μια εξαιρετικά συναρπαστική εξέλιξη. Η δημιουργία ενός Ινστιτούτου με στόχο την αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων που συνεπάγεται η αυξανόμενη ενεργειακή ζήτηση σε συνδυασμό με την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και την αειφορία».
Και συνέχισε, «το αποτέλεσμα θα είναι η δημιουργία ενός κέντρου αριστείας στην διεπιστημονική έρευνα, την επαγγελματική ανάπτυξη, την εκπαίδευση, ουσιαστικά ένα one-stop shop αποκλειστικά για τον τομέα της ενέργειας».