Αυξάνεται μεσοσταθμικά κατά 5 ευρώ τη Μεγαβατώρα το ΕΤΜΕΑΡ

Αυξάνεται μεσοσταθμικά κατά 5 ευρώ τη Μεγαβατώρα το ΕΤΜΕΑΡ

Αυξάνεται μεσοσταθμικά κατά 5 ευρώ τη Μεγαβατώρα το ΕΤΜΕΑΡ
29 03 2014 | 14:10

Αυξημένο μεσοσταθμικά  κατά 5 ευρώ τη μεγαβατώρα θα είναι το ΕΤΜΕΑΡ για το 2014, το οποίο καταβάλουν οι καταναλωτές μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος.

Η αύξηση αυτή προκύπτει από την εισηγητική έκθεση του πολυνομοσχεδίου που κατατέθηκε χτες βράδυ στη Βουλή (New Deal: Στο 11% το κούρεμα για αγροτικά φωτοβολταϊκά, 16% για στέγες - όλο το τελικό νομοσχέδιο)

Την τελική απόφαση αναμένεται να λάβει πολύ σύντομα -εντός των προσεχών ημερών- η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας.

Ήδη η ΡΑΕ, με απόφασή της, έχει προχωρήσει σε υπερδιπλασιασμό του «ΕΤΜΕΑΡ» για όλες τις κατηγορίες καταναλωτών, με ισχύ από την προσεχή Τρίτη 1η Απριλίου, απόφαση που προφανώς θα αλλάξει μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.

Για τους οικιακούς καταναλωτές π.χ. το τέλος κατά την απόφαση αυτή (την προηγούμενη της ΡΑΕ που θα αλλάξει) αυξάνεται κατά 114% (από 20,8 σε 44,42 ευρώ ανά μεγαβατώρα), για τις αγροτικές χρήσεις 150% (από 7,33 σε 18,36 ευρώ ανά μεγαβατώρα), κλπ.).

Η απόφαση αυτή θεωρείται βέβαιο ότι θα επανεξετασθεί με βάση τα νέα δεδομένα που δημιουργούν οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου ώστε η αύξηση να περιοριστεί μεσοσταθμικά στα 5 ευρώ ανά μεγαβατώρα. Δηλαδή, η μεσοσταθμική τιμή του τέλους θα διαμορφωθεί γύρω στα 20 ευρώ ανά μεγαβατώρα, έναντι 14,96 ευρώ που είναι σήμερα και 33,68 ευρώ που θα πήγαινε αν δεν λαμβάνονταν τα μέτρα που προβλέπει το πολυνομοσχέδιο.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM