Από "πράσινες" πηγές το 50% της κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας το 2050
Ως το 2050 το ήμισυ της πρωτογενούς κατανάλωσης ενέργειας στον πλανήτη θα πρέπει να προέρχεται από «πράσινες» πηγές ενέργειας, ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα αναφορικά με την κλιματική αλλαγή, τονίζει ο ΟΗΕ στο προσχέδιο της νέας του έκθεσης για το κλίμα, το οποίο διέρρευσε στον Τύπο.
Η έκθεση, την οποία συντάσσει η Διεθνής Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή του ΟΗΕ, προειδοποιεί ότι ο χρόνος τελειώνει για να γίνουν πράξη οι δραστικές περικοπές των εκπομπών ρύπων που απαιτούνται ώστε να παραμείνει η αύξηση της μέσης θερμοκρασίας της Γης στα επίπεδα των 2 βαθμών Κελσίου.
«Πονοκέφαλο» προκαλεί στον ΟΗΕ η απροθυμία των κρατών να προχωρήσουν σε μια διεθνή συνθήκη αναφορικά με τα παραπάνω θέματα.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM