Από "πράσινες" πηγές το 50% της κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας το 2050

Από "πράσινες" πηγές το 50% της κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας το 2050

Από "πράσινες" πηγές το 50% της κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας το 2050
09 04 2014 | 19:49

Ως το 2050 το ήμισυ της πρωτογενούς κατανάλωσης ενέργειας στον πλανήτη θα πρέπει να προέρχεται από «πράσινες» πηγές ενέργειας, ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα αναφορικά με την κλιματική αλλαγή, τονίζει ο ΟΗΕ στο προσχέδιο της νέας του έκθεσης για το κλίμα, το οποίο διέρρευσε στον Τύπο.

Η έκθεση, την οποία συντάσσει η Διεθνής Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή του ΟΗΕ, προειδοποιεί ότι ο χρόνος τελειώνει για να γίνουν πράξη οι δραστικές περικοπές των εκπομπών ρύπων που απαιτούνται ώστε να παραμείνει η αύξηση της μέσης θερμοκρασίας της Γης στα επίπεδα των 2 βαθμών Κελσίου.

«Πονοκέφαλο» προκαλεί στον ΟΗΕ η απροθυμία των κρατών να προχωρήσουν σε μια διεθνή συνθήκη αναφορικά με τα παραπάνω θέματα.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM