Αναθεωρεί το στόχο για τις ΑΠΕ η Αυστραλία

Αναθεωρεί το στόχο για τις ΑΠΕ η Αυστραλία

Αναθεωρεί το στόχο για τις ΑΠΕ η Αυστραλία
17 02 2014 | 13:52

Επιβεβαιώνει η Αυστραλία πληροφορίες που την ήθελαν να εξετάζει την προς τα κάτω αναθεώρηση του υποχρεωτικού στόχου που έχει θέσει για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, πυροδοτώντας έτσι τις ανησυχίες φορέων αλλά και «πράσινων» ομάδων ότι ένας μικρότερος στόχος ενδέχεται να ανοίξει το δρόμο για νέες μονάδες άνθρακα και αυξημένη ρύπανση.

Σημειώνεται ότι ο υφιστάμενος στόχος της Αυστραλίας είναι να παράγει το 20% της ηλεκτρικής της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας το 2020.

Όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο υπουργός Βιομηχανίας της Αυστραλίας, Ian Macfarlane, θα εξεταστεί η συμβολή που έχει ο στόχος του 20% στη μείωση των εκπομπών αλλά και στις επιπτώσεις που αυτός έχει στις τιμές ηλεκτρισμού, ειδικά για τα νοικοκυριά αλλά και για τον τομέα της μεταποίησης.

Ωστόσο, ο εν λόγω στόχος έχει κατηγορηθεί από τη συντηρητική αυστραλιανή κυβέρνηση ότι οδηγεί σε αύξηση των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας.

Σημειώνεται ότι η υιοθέτηση του στόχου είχε υιοθετηθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση του Τζον Χάουαρντ προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές από την ηλεκτροπαραγωγή με καύση άνθρακα.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM