33 MW φ/β το α΄ τετράμηνο 2012 πρόσθεσε η Ισπανία

33 MW φ/β το α΄ τετράμηνο 2012 πρόσθεσε η Ισπανία

33 MW φ/β το α΄ τετράμηνο 2012 πρόσθεσε η Ισπανία
28 06 2012 | 12:51

Τα στοιχεία που αφορούν τις νέες εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών κοινοποίησε σήμερα η Επιτροπή Ενέργειας της Ισπανίας, ανακοινώνοντας ότι μέσα στους πρώτους τέσσερις μήνες του 2012 εγκαταστάθηκαν επιπλέον 33MW.

Η Ισπανία μετρά πλέον 4GW.

Όλες οι νέες αυτές εγκαταστάσεις είχαν ωστόσο δρομολογηθεί προτού επιβληθούν τα νέα μέτρα, δηλαδή οι περικοπές στις επιδοτήσεις, τις οποίες η ισπανική κυβέρνηση παρουσιάζει ως απαραίτητες λόγω των σημαντικών ελλειμμάτων του ενεργειακού της τομέα, τα οποία αποτιμώνται σήμερα στα 30 δισ. ευρώ.

Νέα μέτρα αναμένεται να υιοθετηθούν προσεχώς, τα οποία βρίσκουν αντίθετους τους παραγωγούς φωτοβολταϊκών, δεν έχουν ωστόσο οριστικοποιηθεί.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM