ΕΣΑΗ: Ναι στην εξυγίανση της αγοράς ηλεκτρισμού

ΕΣΑΗ: Ναι στην εξυγίανση της αγοράς ηλεκτρισμού

ΕΣΑΗ: Ναι στην εξυγίανση της αγοράς ηλεκτρισμού
31 01 2012 | 11:51

Την εμπιστοσύνη των μελών του Ελληνικού  Συνδέσμου Ανεξαρτήτων Εταιρειών Ηλεκτρικής Ενέργειας, (ΕΣΑΗ) προς τη ΡΑΕ, το ΔΕΣΜΗΕ και την αρμόδια πολιτική ηγεσία εκφράζει με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος με αφορμή την ανάκληση αδείας των δύο μεγαλύτερων εναλλακτικών προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας. Όπως αναφέρουν, τα γεγονότα ατά πλήττουν την εικόνα της αγοράς και αμαυρώνουν τις εξαιρετικά μεγάλες προσπάθειες που γίνονται από όλους τους θεσμικούς φορείς, αλλά και την πλειοψηφία των επιχειρήσεων που με υπευθυνότητα δραστηριοποιούνται στην αγορά αυτή. «Θα ήταν άδικο τα γεγονότα αυτά να αναχαιτίσουν την πορεία της απελευθέρωσης η οποία βρίσκεται σε κομβικό σημείο, ή να πλήξουν την αξιοπιστία των θεσμών, ιδίως εφόσον τα αντανακλαστικά των φορέων που διαχειρίζονται και εποπτεύουν την αγορά ηλεκτρισμού (ΔΕΣΜΗΕ – ΡΑΕ - ΥΠΕΚΑ) φαίνεται ότι λειτούργησαν ικανοποιητικά, καταφέρνοντας να περιορίσουν την επίδραση των γεγονότων αυτών στην ομαλή λειτουργία της», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Μάλιστα ο ΕΣΑΗ τονίζει πως τα δύο τελευταία χρόνια, έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες για την προώθηση της απελευθέρωσης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, ορισμένες από τις οποίες ήδη έχουν αποδώσει καρπούς. «Έτσι έχουν τεθεί οι βάσεις για την ανάπτυξη βιώσιμου και υγιούς ανταγωνισμού στην παραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας σύμφωνα και με τις συμβατικές μας υποχρεώσεις απέναντι στην Ε.Ε.», καταλήγει.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM