Skip to main content
Menu
English edition Live Blog Weekly Issues

Την Άνοιξη στην αγορά τα νέα προϊόντα της ΔΕΗ – Κλειδί οι διαπραγματεύσεις με την Κομισιόν

Κωνσταντίνος Φιλίππου

Στις αρχές της Άνοιξης αναμένεται να είναι έτοιμη η ΔΕΗ για τη διάθεση των νέων προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας τα οποία θα συνδυάζονται και με την παροχή κι άλλων υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Καρακούσης που ανέλαβε από το Νοέμβριο τα καθήκοντα του και τις αρμοδιότητες της χάραξης της εμπορικής πολιτικής έχει πιάσει ήδη δουλειά κάνοντας τους σχεδιασμούς τόσο για τα νέα πακέτα προς νοικοκυριά και επιχειρήσεις όσο και για την αναμόρφωση των καταστημάτων της εταιρίας.

Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, η δημόσια εταιρία θα είναι σε θέση να προχωρήσει στην τελική μορφή των προϊόντων περί τον Μάρτιο, οπότε και θα έχουν καταλήξει οι διαπραγματεύσεις του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας με τη γενική διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρ. Επιτροπής αναφορικά με το νέο τοπίο στην εγχώρια αγορά ρεύματος. Οι Βρυξέλλες, όπως έχει γράψει το energypress, θεωρούν ότι η ΔΕΗ συνεχίζει να διατηρεί μονοπωλιακή θέση στο λιγνίτη αλλά και δεσπόζουσα θέση στην αγορά και έτσι οι συζητήσεις που διεξάγονται με το ΥΠΕΝ έχουν να κάνουν γύρω από τον τρόπο με τον οποίο θα δοθεί μεγαλύτερο έδαφος στον ανταγωνισμό. Ουσιαστικά το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων θα καθορίσει και τα μερίδια της δημόσιας επιχείρησης στις τρεις τάσεις κατανάλωσης, κάτι που θα επιτρέψει στη διοίκηση της να σχεδιάσει με μεγαλύτερη ασφάλεια και προοπτική τα πακέτα ρεύματος προς τους καταναλωτές.

Το νέο προφίλ της ΔΕΗ προς τους καταναλωτές θα περιλαμβάνει νέα συνδυαστικά προϊόντα και ευέλικτα πακέτα καθώς και ενεργειακές υπηρεσίες. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Στάσσης όταν παρουσίασε τον περασμένο μήνα το business plan της εταιρίας,  δεν απέκλεισε χθες ακόμη και την παροχή ειδικών υπηρεσιών για το σπίτι που θα έχουν σχέση με την ενεργειακή αποδοτικότητα των κατοικιών και των επιχειρήσεων. Δηλαδή με τη διάθεση τεχνικών συμβούλων για εξοικονόμηση ενέργειας αλλά και συνεργασίες με αλυσίδες ηλεκτρικών συσκευών από τις οποίες ο καταναλωτής θα μπορεί να επωφελείται με την αγορά λιγότερο ενεργοβόρων συσκευών.

Στην Ευρώπη οι εταιρίες ενέργειας παρέχουν επίσης μαζί με τα προϊόντα ρεύματος και ασφαλιστικές καλύψεις κατοικιών καθώς εξοπλισμό για την εξοικονόμηση ενέργειας.

Πάντως το σίγουρο είναι ότι η δημόσια εταιρία ηλεκτρισμού θα ομαδοποιήσει προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας ανάλογα με τα καταναλωτικά προφίλ κι επιπλέον θα έχει και προγράμματα επιβράβευσης για όσους παραμένουν πελάτες της επιχείρησης.

Την τεχνογνωσία στη διάθεση ευέλικτων πακέτων ρεύματος και άλλων υπηρεσιών έχει αναμφίβολα, όπως προαναφέρθηκε ο κ. Καρακούσης με θητεία σε τηλεπικοινωνιακούς ομίλους εντός κι εκτός συνόρων.



ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

-A +A

Σχετικά άρθρα