Skip to main content
Menu
English edition Live Blog Weekly Issues

Η Mazda δεν έχει πιάσει τους στόχους των ρύπων για τα μοντέλα της

Μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι ο περιορισμός των ρύπων που εκπέμπουν τα μοντέλα τους και με συντονισμένες προσπάθειες εφαρμόζουν τεχνικές για να πλησιάσουν τα όρια που έχει θέσει η ΕΕ.

Ειδικότερα, οι νέοι αυστηρότεροι κανονισμοί της ΕΕ καθορίζουν ότι το 2021, ο μέσος όρος των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε όλα τα οχήματα που κατασκευάζει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να είναι 95 γραμ./χλμ.

Πρόσφατα η FCA (Fiat Chrysler Automobiles) ανακοίνωσε ότι αγοράζει δικαιώματα ρύπων από την Tesla για να μπορέσει να μειώσει τον υψηλό μέσο όρο ρύπων που έχουν τα ιταλικά και αμερικανικά αυτοκίνητα που κατασκευάζει.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι, αν δεν έκανε αυτή τη συμφωνία, θα ήταν υποχρεωμένη να πληρώσει πρόστιμο γύρω στα 4 δισ. ευρώ για να εξακολουθήσει να πουλά τα μοντέλα της στις χώρες της ΕΕ.

Τώρα, όμως, αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα και η Mazda, αναφέρει το Automotive News Europe. Η επιτυχία της Mazda στη κατηγορία των SUV έχει αυξήσει το μέσο όρο των ρύπων στη γκάμα της ιαπωνικής μάρκας.

Το περασμένο έτος η Mazda υποχρεώθηκε να αγοράσει δικαιώματα ρύπων από την Toyota για να αποφύγει το πρόστιμο.

Η αυτοκινητοβιομηχανία αρνήθηκε να σχολιάσει εάν θα συνεργαστεί και φέτος με την Toyota για να μειώσει τις εκπομπές του στόλου της.

«Η επιτυχία του Mazda CX-5 SUV ωθεί τις μέσες εκπομπές της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda, Ακίρα Μαρουμότο.

Οι εκπομπές της Mazda θα μειωθούν στα 98,1 γραμ./χλμ. το 2021 από 131,2 γραμ./χλμ. σήμερα, το πρόστιμο εκτιμάται ότι θα είναι περίπου 75 εκατ. ευρώ.

Για να ανταποκριθεί στους μελλοντικούς στόχους μείωσης των εκπομπών CO2, η Mazda θα αξιοποιήσει τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών, όπως ο νέος βενζινοκινητήρας Skyactiv-X, τα υβριδικά συστήματα plug-in και ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το νέο Mazda 3 που θα κυκλοφορήσει σύντομα θα είναι το πρώτο μοντέλο με τον κινητήρα Skyactiv-X, ενώ θα ακολουθήσει το CX-30. Ο κινητήρας έχει εκπομπές CO2 κάτω από τα 100 γραμ./χλμ.

Η Mazda θα λανσάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη το επόμενο έτος, χρησιμοποιώντας τη δική της τεχνολογία. Το 2021, θα προσφέρει plug-in υβριδικά μοντέλα.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)



ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

-A +A

Σχετικά άρθρα