Skip to main content
Menu
English edition Live Blog Weekly Issues

Energy-market.gr – Ο σύμμαχός σου στην αλλαγή παρόχου ρεύματος

Το energy-market.gr, είναι μιας υψηλής επισκεψιμότητας ιστοσελίδα για την σύγκριση παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας. Αποτελεί προφανώς ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που προσφέρει βοήθεια στους καταναλωτές που "πελαγώνουν" αναζητώντας το φθηνότερο πάροχο, ενώ η εξυπηρέτηση του καταναλωτή συνεχίζεται καθόλη την διάρκεια της διαδικασίας αλλαγής. 

Η κα Κατερίνα Μαρκαντωνάτου, υπεύθυνη του energy-market.gr και η κα Παναγιώτα Λούρη, υπεύθυνη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών απαντούν για το κατά πόσον αναγνωρίζεται από τους καταναλωτές η ανάγκη αυτών των εργαλείων και γιατί η ενημέρωση και η καθοδήγηση κατά την αλλαγή είναι τόσο σημαντική για τον Έλληνα καταναλωτή.

Πρόσφατα δημοσιεύσατε ένα άρθρο ότι έχετε βοηθήσει μέχρι σήμερα του πελάτες σας να εξοικονομήσουν περισσότερα από 1.300.000€. Πείτε μας λίγο πως προκύπτει αυτό, και πώς ο πελάτης γνωρίζει τι χρήματα θα εξοικονομήσει χρησιμοποιώντας την υπηρεσία σύγκρισης;

Κ.Μ: Μέχρι σήμερα έχουμε βοηθήσει 10.000 καταναλωτές να αλλάξουν πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας με μέσο όρο εξοικονόμησης 130€ ετησίως. Μέσα σε αυτούς δεν έχουμε συμπεριλάβει όλους αυτούς που έχουν επισκεφθεί το site μας για να δουν τις προσφορές των παρόχων και τελικά επέλεξαν να απευθυνθούν απευθείας στην εταιρεία ενέργειας για την αλλαγή τους. 

Ο επισκέπτης μας, το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να απαντήσει σε κάποιες πολύ απλές ερωτήσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά της κατανάλωσής του και σε 1 λεπτό μπορεί να δει τις προσφορές όλων των παρόχων, το ποσό που θα πληρώσει για το ρεύμα του σε ετήσια βάση καθώς και το ποσό που θα εξοικονομήσει σε σχέση με τη ΔΕΗ!

Επίσης μπορεί να δει όλα τα χαρακτηριστικά των προγραμμάτων και τα ψιλά γράμματα (διάρκεια συμβολαίου, εύρος Οριακής Τιμής Συστήματος, ρήτρα αποχώρησης, χρέωση παγίων κ.ά.)

Πώς σχολιάζετε τις εξελίξεις στην εγχώρια αγορά ενέργειας το τελευταίο διάστημα αλλά και τη λειτουργία του ανταγωνισμού στον κλάδο;

Κ.Μ: Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν γίνει πολλές αλλαγές στην αγορά ενέργειας με αυξήσεις τιμολογίων, συγχωνεύσεις εταιρειών κ.ά. Η πιο σημαντική όμως αλλαγή είναι η διάθεση εκσυγχρονισμού που δείχνει η ΔΕΗ. 

Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα προσφέρει προγράμματα με αυξημένες εκπτώσεις για τους πελάτες που θα δεσμευτούν με συμβόλαια ορισμένης διάρκειας (18 μήνες, 24 μήνες κλπ) όπως κάνει αυτή τη στιγμή ο ανταγωνισμός. Αυτό θα προκαλέσει την αντίδρασή των ιδιωτικών παρόχων και κερδισμένος θα είναι σίγουρα ο καταναλωτής. 


Ποια θα λέγατε ότι είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της υπηρεσίας σύγκρισης του energy-market;

Κ.Μ: Πρώτο και πιο σημαντικό η διαφάνεια.

Στο  energy-market.gr ο χρήστης μπορεί να δει όλα τα προγράμματα που υπάρχουν στην αγορά και να συγκρίνει όχι μόνο την τιμή αλλά και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά όπως ανέφερα και νωρίτερα, δηλαδή το πάγιο, το εύρος της Οριακής Τιμής Συστήματος, τη ρήτρα σε περίπτωση πρόωρης αποχώρησης και άλλα. 

Δεύτερον η ευκολία.

Επιλέγεις το πρόγραμμα που σε ενδιαφέρει, μας στέλνεις τα απαραίτητα δικαιολογητικά και σε λίγη ώρα έχεις την αίτηση στο mail σου. Το 2020 θα δώσουμε ιδιαίτερο βάρος στην ψηφιοποίηση της υπηρεσίας οπότε η αλλαγή παρόχου θα είναι ακόμα πιο απλή.

Τρίτον η άριστη εξυπηρέτηση.

Οι energy experts οι οποίοι έχουν διαχειριστεί χιλιάδες περιπτώσεις καταναλωτών, είναι δίπλα σου για να σου λύσουν οποιαδήποτε απορία πριν αλλά και μετά την αλλαγή παρόχου.

Ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι σας για τα επόμενα χρόνια;

Κ.Μ: Μέσα στα επόμενα χρόνια θα πραγματοποιήσουμε σημαντικές επενδύσεις στο energy-market.gr με στόχο μέχρι το 2024 το 20% των καταναλωτών που αλλάζουν πάροχο να το κάνουν μέσα από την πλατφόρμα μας.

Πείτε μας για τη δομή του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και την λειτουργία του τμήματος αυτού. Με πιο κριτήριο δημιουργήσατε αυτό το τμήμα όταν αυτό που σας χαρακτηρίζει είναι η ευκολία να τα κάνει ο πελάτης όλα online;

Π.Λ: Όπως είπε και η Κατερίνα πριν, το τμήμα μας απαρτίζεται από energy experts και ασχολούμαστε μόνο με αυτό το αντικείμενο. Δεν είμαστε ένα τηλεφωνικό κέντρο που μία κάνει πωλήσεις ενέργειας, μία πωλήσεις τηλεφωνίας κα. 

Η ευκολία να κάνει την αλλαγή ο πελάτης online παραμένει και τα επόμενα χρόνια θα εξελιχθεί σημαντικά αλλά εμείς θα είμαστε δίπλα στον πελάτη για να τον καθοδηγήσουμε στην σωστή επιλογή. 


Πόσο σημαντικός είναι να υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας ο οποίος θα κατευθύνει τον πελάτη σχετικά με την πορεία της αίτησής του; Ποια είναι η κατεύθυνση που δίνετε στο πελάτη όταν λάβετε το αίτημά του;

Π.Λ: Μέχρι πολύ πρόσφατα στην Ελλάδα γνωρίζαμε έναν μόνο πάροχο και ποτέ δεν μας είχε περάσει από το μυαλό να ελέγξουμε τις χρεώσεις του. Απλά ερχόταν ένας λογαριασμός ρεύματος και τον πληρώναμε. 

Λογικό λοιπόν είναι ο καταναλωτής να μην γνωρίζει ποια είναι η τιμή της kWh, τι είναι η οριακή τιμή συστήματος, τι πάγιο πληρώνει κλπ. 

Όταν λάβουμε το αίτημα του πελάτη το πρώτο που κάνουμε είναι να τον ενημερώσουμε για όλα τα χαρακτηριστικά της προσφοράς που έχει επιλέξει, συμπεριλαμβανομένων και των ψιλών γραμμάτων που μπορεί να περιλαμβάνονται σε ένα συμβόλαιο και να βεβαιωθούμε ότι θα προχωρήσει με το καλύτερο πρόγραμμα για το καταναλωτικό προφίλ του. 


Ποιες υπηρεσίες μπορεί ο πελάτης να συγκρίνει στο energy-market.gr και με ποιες εταιρίες συνεργάζεστε;

Π.Λ: Προς το παρόν ο πελάτης μπορεί να συγκρίνει τα προγράμματα για ηλεκτρικό ρεύμα αλλά και να δει τις επιπλέον εκπτώσεις που του παρέχονται για συνδυαστικό πρόγραμμα ρεύματος και φυσικού αερίου. 

Την επόμενη χρονιά θα συμπεριλάβουμε στην πλατφόρμα μας και τη σύγκριση για φυσικό αέριο.

Αυτή την στιγμή συνεργαζόμαστε με 8 παρόχους ενέργειας: NRG, Petrogaz, Volterra, Volton, Watt+Volt, ZeniΘ, Φυσικό Αέριο και EFA και το επόμενο χρονικό διάστημα θα έχουμε αρκετές νέες συνεργασίες.



ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

-A +A

Σχετικά άρθρα