Φ/Β 100 GW θα εγκαταστήσει η Ιαπωνία ως το 2030
Φωτοβολταϊκά συστήματα ισχύος 100 GW θα εγκαταστήσει η Ιαπωνία μέχρι το 2030, σύμφωνα με νέα έκθεση της Ένωσης Φωτοβολταϊκής Ενέργειας της χώρας (JPEA).
Σύμφωνα με παλαιότερες εκτιμήσεις της JPEA, προβλεπόταν ότι η εν λόγω ισχύς θα έφτανε τα 102 GW ως το 2030, ωστόσο υπάρχουν αρκετά φ/β έργα που ενδέχεται και να ακυρωθούν ή να μείνουν ημιτελής.
Ήδη, την περασμένη εβδομάδα, το ιαπωνικό Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας (METI) αποκάλυψε ότι ενδέχεται να ακυρώσει τις ταρίφες φ/β που εγκρίθηκαν το 2013, και τα οποία έχουν καθυστερήσει να ξεκινήσουν.
Η JPEA εκτιμά ότι τουλάχιστον 14 GW από τα συνολικά 45,6 GW φ/β έργων που έχουν εγκριθεί το 2013 πρόκειται να μείνουν στα αζήτητα.
Πέρυσι, σε παρόμοια έρευνα για τα φ/β έργα του 2012 αποκαλύφθηκε ότι η ακύρωση των FIT είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση 165 φ/β μεγάλης κλίμακας.