ΛΑΓΗΕ: Ολοκληρώθηκε η εξόφληση των παραγωγών για το α’ τρίμηνο του 2014

ΛΑΓΗΕ: Ολοκληρώθηκε η εξόφληση των παραγωγών για το α’ τρίμηνο του 2014

ΛΑΓΗΕ: Ολοκληρώθηκε η εξόφληση των παραγωγών για το α’ τρίμηνο του 2014
07 08 2014 | 15:34

Ολοκληρώθηκε η εξόφληση των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας από ΑΠΕ του α’ τριμήνου του έτους.

Σύμφωνα με τον ΛΑΓΗΕ, με τις εντολές που έδωσε ο ίδιος στις Τράπεζες την 6η και την 7η Αυγούστου, ολοκληρώνεται η εξόφληση των τιμολογίων των ηλεκτροπαραγωγών που αφορούν το πρώτο τρίμηνο του 2014.

Με σημερινή ανακοίνωση τονίζεται ότι «εντός των προσεχών ημερών θα αρχίσει η εξόφληση των τιμολογίων για παραγωγή μηνός Απριλίου 2014, για την οποία θα αναρτηθεί νέα ανακοίνωση».

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM