Ακόμα 250 εκ. δολ. δίνει η Νέα Υόρκη για έργα ΑΠΕ
Ξεκίνησε ο νέος χρηματοδοτικός γύρος για έργα ΑΠΕ μεγάλης κλίμακας στη Νέα Υόρκη.
Πρόκειται για χρηματοδότηση ύψους 250 εκ. δολ, η οποία αποτελεί και την υψηλότερη των τελευταίων 8 χρόνων.
Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια, οι εν λόγω χρηματοδοτικοί «κύκλοι» αφορούν κυρίως τον αιολικό κλάδο, καθώς τα φωτοβολταϊκά χρηματοδοτούνται μέσω άλλων προγραμμάτων, όπως για παράδειγμα το NY-Sun.
Τα 250 εκ. δολ. που βρίσκονται τώρα υπό διάθεση στοχεύουν στην εκπλήρωση του στόχου της Νέας Υόρκης για 30% συμμετοχή των ΑΠΕ έως το τέλος του 2015.
Σημειώνεται ότι το 2013, το 23% της καταναλισκόμενης ηλεκτρικής ενέργειας στη Νέα Υόρκη προερχόταν από ανανεώσιμες πηγές.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM