2η Ενεργειακή Εβδομάδα στην Περιφέρεια Κρήτης
Καινοτόμο ηλιακό όχημα που θα κάνει τον γύρο της Κρήτης συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις: «2η Ενεργειακή Εβδομάδα Περιφέρεια Κρήτης 27 Ιουνίου - 1 Ιουλίου 2014» παρουσιάστηκε τη Δευτέρα 23 Ιουνίου έξω από τον κτίριο της Περιφέρειας Κρήτης στην Πλατεία Ελευθερίας του Ηρακλείου.
Ο πρώτος ηλιακός γύρος της Κρήτης θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της 2ης ενεργειακής εβδομάδας, που ξεκινάει στις 27 Ιουνίου.
Ο γύρος -780 χλμ.- θα γίνει με ηλιακό όχημα (sunnyclist),
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM