Ισπανία: Προσφυγή στην Κομισιόν για τις περικοπές στα φ/β
Καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναφορικά με τις περικοπές των επιδοτήσεων στα φωτοβολταϊκά της Ισπανίας κατατέθηκε από παραγωγούς φ/β της χώρας.
Βάσει των τελευταίων μέτρων, τα οποία προβλέπονται σε νόμο που «πέρασε» η ισπανική κυβέρνηση νωρίτερα αυτόν το μήνα, θα περιορίσει τα κέρδη των έργων στο 7,4% προ φόρων, δηλ. σε περίπου 5 – 5,5% μετά φόρων.
Σε αυτό το πλαίσιο, το δικηγορικό γραφείο Holtrop SLP, το οποίο αντιπροσωπεύει 1.500 επενδυτές ΑΠΕ, παρέδωσε την Παρασκευή καταγγελία κατά του νόμου, στη Γενική Διεύθυνση Ενέργειαςα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Σύμφωνα με τον δικηγόρο Piet Holtrop, η Κομισιόν μπορεί σε πρώτη φάση να στείλει μία αιτιολογημένη γνώμη, η οποία θα οδηγήσει την κυβέρνηση στο να εισαγάγει αλλαγές στο νέο σύστημα.
Μπορεί επίσης να παραπέμψει την κυβέρνηση στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, προσέθεσε ο ίδιος.