Προβλήματα και με τα... τρίμηνα των φωτοβολταϊκών

Προβλήματα και με τα... τρίμηνα των φωτοβολταϊκών

Προβλήματα και με τα... τρίμηνα των φωτοβολταϊκών
23 06 2014 | 08:53

Για περιπτώσεις όπου η σύνδεση φωτοβολταϊκής μονάδας έλαβε χώρα σε διαφορετικό τρίμηνο από αυτό που αναφέρει η ΔΕΔΔΗΕ, κάνει λόγο ο Στράτος Τράμπας, εκ μέρους της προσωρινής διοικούσας επιτροπής του Συλλόγου Φωτοβολταϊκών Στέγης Δυτικής Ελλάδας.

Όπως σημειώνει ο ίδιος, ενώ ο αδειούχος, δεν φάνηκε στην αρχή να έχει πρόβλημα, καθώς του πληρώθηκαν οι κιλοβατόρες που παρήγαγε, σήμερα με το νέο νόμο για τις τιμές, ευρίσκεται σε διαφορετικό τρίμηνο από την πραγματικότητα με αποτέλεσμα να μειώνεται περισσότερο η τιμή της κιλοβατόρας.

Ο κ. Τράμπας κάλεσε όλα τα μέλη, που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα, να επικοινωνήσουν με τον σύλλογο για ομαδική αντίδραση στην κατάσταση αυτή, με κάθε νόμιμο τρόπο.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM