Μπαίνει σε λειτουργία το μεγαλύτερο φ/β της Κολομβίας
Την ολοκλήρωση του μεγαλύτερη φωτοβολταϊκού στη χώρα ανακοίνωσε το υπουργείο Ενέργειας και Ορυχείων της Κολομβίας.
Το σύστημα αποτελεί την πρώτη off-grid φ/β εγκατάσταση στη χώρα, που αποτελείται από 1.300 πλαίσια –αγνώστου κατασκευαστή- το οποίο θα τροφοδοτεί με ενέργειας του δήμου Nazareth και Puerto Estrella.
Το φ/β κατασκευάστηκε με τη χρηματοδοτική στήριξη της κολομβιανής κυβέρνησης και του ταμείου «Fondo de Energías No Convencionales y Gestión Eficiente de la Energía», που στόχο έχει τη μείωση της χρήσης ντίζελ και την αντικατάσταση παλαιών γεννητριών ντίζελ σε έργα ΑΠΕ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM