Απολύονται 76 εργαζόμενοι της γερμανικής Centrosolar

Απολύονται 76 εργαζόμενοι της γερμανικής Centrosolar

Απολύονται 76 εργαζόμενοι της γερμανικής Centrosolar
03 06 2014 | 13:53

76 από τους συνολικά 200 εργαζόμενους που απασχολεί στις εγκαταστάσεις της στο Wismar της Γερμανίας αναμένεται να απολύσει η γερμανική εταιρία φωτοβολταϊκών Centrosolar Group AG.

Την είδηση επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρίας μιλώντας στον τοπικό ραδιοσταθμό NDR1 Radio MV.

Το εν λόγω εργοστάσιο έχει δυναμικότητα 350 MW ενώ η εταιρία είχε επενδύσει 20 εκατ. ευρώ το 2011 προκειμένου να αυξήσει τη δυναμικότητα από τα 200 MW που ήταν έως τότε.  

Σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού τύπου, υπάρχουν ήδη δύο επενδυτές οι οποίοι ενδιαφέρονται για την απόκτηση της συγκεκριμένης εγκατάστασης. 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM