Στο Χρηματιστήριο του Μεξικό η SolarCity
Μέσα στις επόμενες ημέρες η αμερικανική SolarCity αναμένεται να ξεκινήσει την διαπραγμάτευση μετοχών της στο Χρηματιστήριο του Μεξικό (BMV), σύμφωνα με CNN.
Ήδη στο BMV έχουν αρχίσει οι προετοιμασίες για την εγγραφή της εταιρείας, η οποία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των τοπικών επενδυτών.
Σημειώνεται ότι η SolarCity είναι ήδη εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM