Γερμανία: Στο 27% η συμμετοχή των ΑΠΕ το α΄ τρίμηνο
Στο 27% έφτασε η συμμετοχή των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην κατανάλωση ηλεκτρισμού στη Γερμανία κατά το πρώτο τρίμηνο του 2014.
Το αντίστοιχο ποσοστό για το α΄ τρίμηνο του 2013 ήταν 23%.
Η αύξηση οφείλεται στην περαιτέρω ανάπτυξη των ΑΠΕ στη χώρα αλλά και στις ευνοϊκές καιρικές συνθήκες.
Υπενθυμίζεται ότι η κυβέρνηση της Γερμανίας βρίσκεται σε φάση κατάρτισης σχεδίου αναθεώρησης του προγράμματος για την ανάπτυξη των ΑΠΕ, σχεδιάζοντας μάλιστα ανώτατο όριο για την ανάπτυξη της πράσινης ενέργειας, προκειμένου να μπει «φρένο» στην ανοδική πορεία των τιμολογίων ηλεκτρισμού.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM