Στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας εισέρχεται η Kyocera

Στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας εισέρχεται η Kyocera

Στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας εισέρχεται η Kyocera
12 05 2014 | 12:55

«Η ιαπωνική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας μέσα στα επόμενα χρόνια θα έχει κορεστεί, οπότε πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά τα επόμενα βήματά μας», δήλωσε ο πρόεδρος της Kyocera, Goro Yamaguchi, στο Bloomberg.

Σύμφωνα με το διεθνές πρακτορείο, η Kyocera -που δραστηριοποιείται στην παραγωγή φ/β πλαισίων και ηλεκτρικών ειδών- εξετάζει το ενδεχόμενο να εισέλθει στην παραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας της Ιαπωνίας.

Σημειώνεται ότι η Ιαπωνία σκοπεύει να προχωρήσει στην απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας το 2016, κίνηση που θα δώσει την ευκαιρία δραστηριοποίησης σε νέους προμηθευτές.

Ήδη, η Suntech Power -συνεργάτης της Kyocera- έχει καταχωρηθεί ως προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η Kyocera για το 2014 αναμένεται να παράγει 1,4 GW φ/β, έναντι 1,2 GW το προηγούμενο έτος. Ωστόσο, παρά την αυξημένη παραγωγή, τα έσοδά της θα πληγούν εξαιτίας της χαμηλής τιμής πώλησης των φ/β μονάδων.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

NEWSROOM