Νέο φωτοβολταϊκό σε στρατόπεδο των ΗΠΑ
Σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού στις ΗΠΑ το οποίο αναμένεται να προμηθεύει το 25% των αναγκών ηλεκτρισμού της στρατιωτικής βάσης Fort Huachuca, στη νοτιοανατολική Αριζόνα.
Ιδιοκτήτης του έργου θα είναι η Tucson Electric Power (TEP) η οποία θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του πάρκου.
Βάσει σχεδιασμού, το νέο φωτοβολταϊκό πάρκο θα έχει ισχύ άνω των 18 μεγαβάτ, ωστόσο ακόμη δεν έχει ληφθεί η τελική απόφαση για τη δυναμικότητά του.
Σημειώνεται ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό πάρκο που έχει εγκατασταθεί ποτέ σε στρατιωτικές εγκαταστάσεις.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
NEWSROOM